Heb jij een vraag en staat deze er niet tussen, mail ons gerust!

Kan mijn bestelling nog retour?

Nee, helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te retourneren.  Mocht er een productiefout in één van onze artikelen zitten willen wij u vragen om ons hiervan op de hoogte te stellen door ons een e-mail te sturen naar; info@vierjegeluk.nl (a.u.b. een foto mee sturen van het artikel)

Hoe kan ik betalen in deze webshop?

Via I-deal kunt u betalen in onze webshop. Mocht dit niet lukken dan willen wij je vragen om ons een mail te sturen via ons contactformulier.

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Bij iedere bestelling die u plaatst ontvangt u een factuur in uw e-mail te bevestiging. De BTW vermelding staat op de factuur.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Zodra je de bestelling geplaatst hebt en het bedrag op onze bankrekening is bijgeschreven kun je de order binnen twee á drie werkdagen verwachten.

Hoe gaat een product huren in zijn werk?

  • Een huurperiode duurt altijd 3 dagen. Dag 1 is ophalen, dag 2 is gebruiken, dag 3 is schoon en netjes terug brengen van de gehuurde artikelen.
  • De gehuurde artikelen kunnen opgehaald worden in Alblasserdam.
  • Zodra wij de bestelling en het factuurbedrag hebben ontvangen nemen wij contact met je op om een afspraak in te plannen. Worden de artikelen later terug gebracht als afgesproken dan zijn wij genoodzaakt hiervoor extra kosten in rekening te brengen.
  • Borg; Voor huur artikelen betalen jullie een borg (deze spreken we af tijdens het maken van een ophaalafspraak), zodra de artikelen netjes, heel en schoon worden terug gebracht ontvangen jullie de borg retour. Mocht blijken dat de artikelen beschadigd of vies zijn dan zullen wij deze kosten in rekening brengen.

Kunnen de huur producten ook bezorgd worden?

Jazeker, tegen betaling is dit mogelijk. Bezorgkosten worden bepaald n.a.v. de bestelling, woonplaats en bezorg moment.

Kan ik mijn gekochte producten ook ophalen?

Jazeker, dit is mogelijk. Graag even vermelden in de omschrijving. Zodra wij de bestelling en de betaling ontvangen hebben nemen wij contact op voor het maken van een ophaalafspraak.

Kan ik een product als cadeau laten verzenden?

Jazeker, wij zullen het product feestelijk verpakken en opsturen naar het opgegeven adres. Ook is het mogelijk om een persoonlijke tekst toe te voegen. Vul in het veld omschrijving je tekst toe en wij sturen het mee. Meerprijs voor het versturen van een cadeautje is € 3,50

Hoeveel verzendkosten worden er gerekend voor mijn bestelling?

De “koop” producten kunnen verzonden worden. De verzendkosten bedragen € 6,95 per bestelling. (tot max. 2 kg)